احمد فراز کی یاد میں


انجمن کا دوسرا جلاس اگست دو ہزار آٹھ میں علامہ اقبال ہاسٹل نمبر 9 جامعہ پشاور کے سبزہ زار میں شام کے وقت منعقد ہوا۔ اس اجلاس کی صدارت جناب حنیف خلیل صاحب نے کی۔ سیکرٹری وہاب اعجاز نے کچھ انتظامی مجبوریوں کی بنا پر اس انجمن کا نام یونیورسٹی ادبی فورم سے تبدیل کرکے آہنگ ادب رکھنے کی تجویز پیش کی تمام ممبران نے اس تجویز کی تائید کی اس لیے انجمن کا نام تبدیل کرکے آہنگ ادب رکھاگیا۔
اجلاس کی کاروائی کو آگے بڑھاتے ہوئے صاحب صدر نے احمد فراز کی شخصیت اور ان کی خدمات پر مختصahmad-faraz

ر روشنی ڈالی ۔ جس کے بعد فورم کھول دیا گیا۔ جناب امداد صاحب نے احمد فراز کی جامعہ پشاور کے مشاعرے میں شرکت کے حوالے سے اپنی یادیں تمام دوستوں سے شیئر کیں۔ جناب حماد صاحب نے احمد فراز کو لہجے اوراسلوب کا خوبصورت شاعر قرار دیا ۔ جنہوں نے روایت کے ساتھ ساتھ چلتے ہوئے جدید موضوعات کو غزل کے پیرائے میں خوبصورت انداز میں بیان کیا ہے۔
جناب نذر عابد صاحب نے فراز کو فیض کے بعد اردو کا سب سے بڑا شاعر قرار دیا ۔ ان کا کہنا تھا کہ ہمیں فخر ہونا چاہیے کہ فراز جیسا شاعر ہماری سرزمین پر پیدا ہوا۔ ان کی مزاحمتی شاعری اور اپنے مقصد کے لیے ان کی قربانیوں کا بھی ذکر کیا گیا
وہاب اعجاز خان نے احمد فراز کو ایک روایت پسند شاعر قرار دیا لیکن اس کے ساتھ ساتھ انہوں نے ان کی انفرادیت اور جدت پسندی کا بھی حوالہ دیا ۔ جس کی بدولت وہ ہر طبقے کا شاعر ہے۔ انہوں نے فراز کے تصور عشق پر بھی روشنی ڈالی جو کہ اپنے عہد کے دوسرے شعراء سے ممتاز حیثیت رکھتا ہے۔
>یہ غزل دین اسی غزال کی ہے
جس میں ہم سے وفا زیادہ تھی
دن منافق تھا شب ہجر میں سویا کیسا
اور جب تجھ سے ملا ٹوٹ کے رویا کیسا
جناب نیاز انور نے احمد فراز کی وفات کو ادب کے لیے ایک بہت بڑا نقصان قرار دیا ۔ جناب اویس قرنی نے احمد فراز کے حوالے سے کئی دلچسپ واقعات سنائے جس میں ان کی شخصیت میں موجود مزاح کے پہلو کی طرف اشارہ ملتا ہے۔ صاحب صدر نے اختتامی کلمات میں احمد فراز کو خراج عقیدت پیش کرتے ہوئے کہا کہ فراز کی موت سے شاعری کا ایک دور ختم ہو گیا ہے اور اس دور کو صرف اورصرف فراز کے نام سے ہی پہچانا جائے گا۔ آخر میں ان کی مغفرت کے لیے دعائے خیر کی گئی۔

جواب دیں

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

آپ اپنے WordPress.com اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ Log Out / تبدیل کریں )

Twitter picture

آپ اپنے Twitter اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ Log Out / تبدیل کریں )

Facebook photo

آپ اپنے Facebook اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ Log Out / تبدیل کریں )

Google+ photo

آپ اپنے Google+ اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ Log Out / تبدیل کریں )

Connecting to %s